Plan pracy 14.05.2020

Drukuj
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Czwartek 14.05.2020

  1. „Po co nam muzyka?” – burza mózgów, doskonalenie myślenia przyczynowo– skutkowego.
  2. „Namalujmy muzykę!” – malowanie dziesięcioma palcami do muzyki, rozwijanie ekspresji muzycznej i plastycznej.
  3. Wprowadzenie litery H, h: 1. zaaranżowanie sytuacji, w której pojawi się wyraz podstawowy, np. Rodzic zadaje pytanie: Gdy słuchacie muzyki relaksacyjnej, zamykacie oczy i gdzie się przenosicie?. Mówi, że on przenosi się na egzotyczną wyspę, leży w hamaku i słucha muzyki. Potem pyta: Co to jest hamak?; 2. wydzielenie jednej głoski w słowie „hamak”, by utożsamić ją później z wprowadzaną literą; 3. Podział na sylaby wyrazu podstawowoego, 4. Zaprezentowanie wyrazu podstawowego, 5. Próba podziału wyrazu na głoski.
  4. Doskonalenie zdolności grafomotorycznych i percepcji wzrokowej- wykonanie kart pracy

 

- dziecko wypowiada się na znane mu tematy

  • bierze udziałw zajeciach
  • wykonuje prace plastyczną
  • rozpoznaje litere H i potrafi ją odszukać w śród innych liter
  • wykonuje karty pracy

KP4.17a KP4.17b wydrukowane słowo HAMAK

Muzyka relaksacyjan według uznania rodzica .

https://www.youtube.com/watch?v=DPgyXRzG94g – przykładowa muzyka