Czwartek 14.05.2020
|
- „Po co nam muzyka?” – burza mózgów, doskonalenie myślenia przyczynowo– skutkowego.
- „Namalujmy muzykę!” – malowanie dziesięcioma palcami do muzyki, rozwijanie ekspresji muzycznej i plastycznej.
- Wprowadzenie litery H, h: 1. zaaranżowanie sytuacji, w której pojawi się wyraz podstawowy, np. Rodzic zadaje pytanie: Gdy słuchacie muzyki relaksacyjnej, zamykacie oczy i gdzie się przenosicie?. Mówi, że on przenosi się na egzotyczną wyspę, leży w hamaku i słucha muzyki. Potem pyta: Co to jest hamak?; 2. wydzielenie jednej głoski w słowie „hamak”, by utożsamić ją później z wprowadzaną literą; 3. Podział na sylaby wyrazu podstawowoego, 4. Zaprezentowanie wyrazu podstawowego, 5. Próba podziału wyrazu na głoski.
- Doskonalenie zdolności grafomotorycznych i percepcji wzrokowej- wykonanie kart pracy
|
- dziecko wypowiada się na znane mu tematy
- bierze udziałw zajeciach
- wykonuje prace plastyczną
- rozpoznaje litere H i potrafi ją odszukać w śród innych liter
- wykonuje karty pracy
|
KP4.17a KP4.17b wydrukowane słowo HAMAK
Muzyka relaksacyjan według uznania rodzica .
https://www.youtube.com/watch?v=DPgyXRzG94g – przykładowa muzyka
|