21.05- plan pracy

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Data: 21.05.2020r. 

Temat: Jak śmiesznie wygląda Strach ! 

 Działania dzieci:   Przewidywane osiagnięcia dzieci:  Przewidywane osiągnięcia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych:  Pomoce dydaktyczne:  
 1.Kalendarz - ustalenie daty, dnia tygodnia, obserwacja i określenie pogody  oraz dobieranie odpowiednich ikon pogodowych; dalsza nauka nazw miesięcy i utrwalanie kolejności ich występowania.

2. Piosenka o beksie – nauka słów refrenu piosenki. Rozwijanie pamięci słuchowej i ruchowej

3. Wesoła gimnastyka – wykonuje ćwiczenia , przy muzyce, piosence.

4. „Kto może nam pomóc, gdy się boimy?” – rozmowa na temat sposobów radzenia sobie ze strachem na podstawie doświadczeń dzieci i opowiadania Renaty Piątkowskiej Zły sen. Zachęcanie dzieci do zwracania się do innych po pomoc.

5. „Jak śmiesznie wygląda Strach!”– projektowanie, wycinanie, przyklejanie. Doskonalenie sprawności manualnych.

6. „W domu czuję się bezpiecznie” – praca ćwiczenia str. 38, szukanie różnic między obrazkami.

7. Policzanki – rozwiązywanie zadań.

8. Grafomotoryka – rysowanie po śladzie, kolorowanie; poprawne. trzymanie pisaka.

 - z pomocą określa datę i wskazuje ją w kalendarzu, wie jaki jest dzień tygodnia, miesiąc, rok; określa pogodę i dobiera odpowiednie ikony; zna miesiące i ich kolejność do sierpnia i dalej ( na miarę możliwości dziecka )

-  śpiewa refren i w miarę możliwości zwrotki piosenki, wykonuje układ ruchowy, utrzymuje rytm

- jest sprawny fizycznie, wykonuje ćwiczenia, reaguje na sygnał słowny, dźwiękowy, naśladuje ruchy

-skupia uwagę, słucha opowiadania, odpowiada na pytania dotyczące tekstu, tworzy krótkie wypowiedzi;

- wie, że w razie potrzeby powinien  zwrócić się o pomoc, stara się radzić sobie ze strachem

- jest kreatywne, sprawne manualnie – wymyśla straszny strój, wycina, przykleja

- wykonuje zadanie – odszukuje różnice w obrazkach

- zna cyfry, przelicza, liczy w zakresie 10 i dalej na miarę swoich możliwości

- poprawnie trzyma pisak, rysuje po śladzie, wypełnia przestrzenie kolorem
 - z pomocą określa datę i wskazuje ją w kalendarzu, wie jaki jest dzień tygodnia, miesiąc, rok; określa pogodę i dobiera odpowiednie ikony; zna miesiące i ich kolejność do sierpnia i dalej (na miarę możliwości dziecka)

-  stara się śpiewać refren i w miarę możliwości zwrotki piosenki, wykonuje układ ruchowy, utrzymuje rytm (w miarę możliwości dziecka) 

-  wykonuje ćwiczenia, reaguje na sygnał słowny, dźwiękowy, naśladuje ruchy (w miarę możliwości dziecka) 

-skupia uwagę, słucha opowiadania, odpowiada na pytania dotyczące tekstu, tworzy krótkie wypowiedzi (w miarę możliwości werbalnych)

- wie, że w razie potrzeby powinien  zwrócić się o pomoc, stara się radzić sobie ze strachem

- jest kreatywne, sprawne manualnie – wymyśla straszny strój, wycina, przykleja (z pomocą)

- wykonuje zadanie – odszukuje różnice w obrazkach (w miarę możliwości dziecka)

- zna cyfry, przelicza, liczy w zakresie 10 i dalej na miarę swoich możliwości

- poprawnie trzyma pisak, rysuje po śladzie, wypełnia przestrzenie kolorem
 - kalendarz; - ikony pogodowe;- kartoniki z nazwami miesięcy

 

-nagranie piosenki

-e-mail

- nagranie opowiadania –e-mail

 -tekst opowiadania Renaty Piątkowskiej Zły sen; pytania do tekstu

 - różne materiały pasmanteryjne, plastyczne, nożyczki, taśmy klejące

-ćwiczenia str.38

- Policzanki; dodatkowe kart pracy

- karty pracy – e-mail

Contact Information

Address

11-400 Kętrzyn

ul.Wierzbowa 2

Telefon
+48 545 99 98
Email

sekretariat@smerfowa-kraina.ketrzyn.pl

rodo 

Adresy email: Inspektora Ochrony Danych Osobowych

Miejski Żłobek Nr. 2 -- iod-zlobek2@smerfowa-kraina.ketrzyn.pl    

Miejskie Przedszkole Integracyjne "Smerfowa Kraina 

      -- iod@smerfowa-kraina.ketrzyn.pl