Data: 03.06.2020r.
Temat: Czy mogę kogoś odwiedzić ?
Działania dzieci: | Przewidywane osiągnięcia dzieci: | Przewidywane osiągnięcia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych: | Pomoce dydaktyczne: |
1. Kalendarz – utrwalanie nazw miesięcy i kolejności ich występowania; określenie daty i wskazanie jej w kalendarzu; określenie pogody i dobranie odpowiednich ikon pogodowych
2.” Jestem kulturalny”. Rozmowa z dzieckiem na temat odpowiedniego zachowania się w danej sytuacji .”Magiczne słowa”- nagranie z przedszkola 3. „Grzeczne słówka” nauka śpiewu piosenki- rozwijanie pamięci 4. „Jak się zachować, gdy do kogoś przychodzimy i gdy kogoś zapraszamy?” – rozmowa na temat zasad dobrego wychowania na podstawie doświadczeń dzieci i wiersza "Kwoka" J. Brzechwy. 5. Zabawy ruchowe przy muzyce, gimnastyka 6. „Grupa przyjaciół”- praca plastyczna 7. Doskonalenie liczenia, sprawności motorycznej |
- zna nazwy miesięcy i kolejność ich występowania na miarę swoich możliwości; z pomocą wskazuje datę w kalendarzu ; określa i dobiera odpowiednią ikonę pogodową
- wypowiada się na dany temat, - stosuje zwroty grzecznościowe - śpiewa piosenkę, zachowuje rytm , melodię; zna zwroty grzecznościowe - skupia uwagę, odpowiada na pytania dotyczące wiersza, wyciąga wnioski - naśladuje ruchy drugiej osoby, wykonuje ćwiczenia - wykonuje pracę wg polecenia, wycina , wykleja (posługuje się nożyczkami, klejem) - zna cyfry, liczy, przelicza w dostępnym mu zakresie; - prawidłowo trzyma pisak |
- zna nazwy miesięcy i kolejność ich występowania na miarę swoich możliwości; z pomocą wskazuje datę w kalendarzu ; określa i dobiera odpowiednią ikonę pogodową
- wypowiada się na dany temat(w miarę możliwości werbalnych) - stosuje zwroty grzecznościowe - próbuje śpiewać piosenkę, zachowuje rytm , melodię; zna zwroty grzecznościowe (w miarę możliwości dziecka) - skupia uwagę, próbuje odpowiadać na pytania dotyczące wiersza (w miarę możliwości dziecka) - naśladuje ruchy drugiej osoby, wykonuje ćwiczenia - wykonuje pracę wg polecenia, wycina , wykleja (posługuje się nożyczkami, klejem) - zna cyfry, liczy, przelicza w dostępnym mu zakresie; -prawidłowo trzyma pisak |
- kalendarz, ikony pogodowe
- nagranie „Magiczne słowa” – e-mail - nagranie piosenki – e-mail - treść wiersza – e-mail nagranie – e-mail - instrukcja –email -rolki po popierze lub ręcznikach, nożyczki, klej, dostępne materiały plastyczne - karty pracy –e-mail |