23.06- plan pracy

Drukuj
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Data: 23.06.2020r. 

Temat: Dzień ojca. Gdzie woda jest słodka, a gdzie słona? 

 Działania dzieci:  Przewidywane osiągnięcia dzieci:   Przewidywane osiągnięcia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych:   Pomoce dydaktyczne:  
 1. . KALENDARZ – ustalenie daty , dnia tygodnia ; doskonalenie znajomości nazw dni tygodnia i miesięcy, pór roku 

2.Dzień Ojca –  piosenka - Tata jest potrzebny”,  życzenia dla Taty

3.Praca plastyczna „Portret Taty” – technika dowolna

4. „Gdzie woda jest słodka, a gdzie słona?” – rozmowa na temat rodzajów wód w zbiornikach wodnych na podstawie doświadczeń dzieci i opowiadania „Letnie opowieści – zabawy w wodzie”. Porządkowanie wiedzy dzieci na temat rzek, jezior, mórz.. – praca z mapą –odnajdywanie na mapie zbiorników wodnych

5. „Gdzie można to znaleźć?” – ćwiczenia str. 50 – doskonalenie sprawności manualnej i orientacji na karcie

6 Zabawy ruchowe, gimnastyka – doskonalenie koordynacji ruchowej, orientacji w schemacie ciała
 - z pomocą ustala datę; -wie jaki jest dzień tygodnia, miesiąc, pora roku

-składa życzenia,  recytuje wierszyk, śpiewa piosenkę

- wykonuje portret  

- wypowiada się na dany temat, skupia uwagę na czytanym przez rodzica tekście i odpowiada na pytania z nim związane;

- Odnajduje na mapie zbiorniki wodne – rzeki, jeziora, morza, oceany; wie gdzie występuje wody słodka, słona

- jest sprawne manualnie, orientuje się na kartce

- jest sprawne ruchowo na miarę swoich możliwości; naśladuje drugą osobę, wykonuje polecenia
 - z pomocą ustala datę; -wie jaki jest dzień tygodnia, miesiąc, pora roku

-składa życzenia,  recytuje wierszyk, próbuje śpiewać piosenkę

- wykonuje portret  (w miarę swoich możliwości) 

- wypowiada się na dany temat, skupia uwagę na czytanym przez  rodzica tekście i próbuje odpowiadać na pytania z nim związane (w miarę możliwości werbalnych)

- Odnajduje na mapie zbiorniki wodne – rzeki, jeziora, morza, oceany(pokazuje z pomocą)

- jest sprawne manualnie, orientuje się na kartce

- jest sprawne ruchowo na miarę swoich możliwości; naśladuje drugą osobę, wykonuje polecenia
- kartoniki z napisami dni tygodnia, miesięcy, pór roku

- wybrane, dostępne materiały plastyczne

- tekst opowiadania; mapa, ilustracje zbiorników wodnych – e-mail

- ćwiczenia str. 50

- nagrania – e-mail