24.06- plan pracy

Drukuj
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Data: 24.06.2020r. 

Temat: Co zrobię, gdy się zgubię? 

 Działania dzieci:  Przewidywane osiągnięcia dzieci:   Przewidywane osiągnięcia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych:   Pomoce dydaktyczne:  
 1.KALENDARZ –ustalenie daty, dnia tygodnia i wskazanie w kalendarzu; doskonalenie nazw tygodnia, miesięcy i kolejności ich występowania.

2. Zabawy ruchowe przy muzyce i piosence, inscenizacja słów; gimnastyka.

3.  Letnie opowieści – na plaży – wprowadzenie do tematu dnia. Wdrażanie do umiejętności uważnego słuchania. Uświadomienie dzieciom niebezpieczeństw, mogących przytrafić się w czasie wakacji i sposobów radzenia sobie z nimi.

4. Zajęcia o emocjach – przerażenie związane ze zgubieniem się. Zwrócenie uwagi na sposoby radzenia sobie z taką sytuacją.

5. Ćwiczenia grafomotoryczne

6. Policzanki – wykonuje zadania na miarę swoich możliwości( zakres do 10 i dalej)
 -z  pomocą ustala datę i wskazuje ją w kalendarzu; na miarę swoich możliwości zna nazwy dni tygodnia i miesięcy

- śpiewa piosenki, inscenizuje słowa ruchem,  naśladuje ruchy drugiej osoby

- słucha uważnie, odpowiada na pytania związane z tekstem, zna swoje dane identyfikacyjne i wie jak bezpiecznie się nimi posługiwać; radzi sobie w sytuacjach trudnych (na miarę swoich możliwości)

- z uwagą słucha wiersza, odpowiada na pytania z nim związane; układa historyjkę obrazkową w Księdze emocji.

- rysuje, koloruje, poprawnie trzyma pisak

- zna cyfry, liczy, przelicza w zakresie do 10 i dalej
 -z  pomocą ustala datę i wskazuje ją w kalendarzu; na miarę swoich możliwości zna nazwy dni tygodnia i miesięcy

- próuje śpiewać piosenki,  stara sie inscenizować  słowa ruchem,  stara się naśladować ruchy drugiej osoby

- słucha opowiadania, próbuje odpowiadać na pytania związane z tekstem, zna swoje dane identyfikacyjne i wie jak bezpiecznie się nimi posługiwać; radzi sobie w sytuacjach trudnych (na miarę swoich możliwości)

- słucha wiersza, próbuje odpowiadać na pytania z nim związane; układa historyjkę obrazkową w Kiędze emocji

- rysuje, koloruje, poprawnie trzyma pisak

- zna cyfry, liczy, przelicza w zakresie do 10 i dalej
 

- kalendarz

- nagrania –e-mail

- tekst opowiadania, pytania pomocnicze

e-mail

- treść wiersza i pytania pomocnicze – email, Księga emocji 

- karty pracy

-„ Policzanki’