Data: 25.06.2020r.
Temat: Żegnamy przyjaciół!
Działania dzieci: | Przewidywane osiągnięcia dzieci: | Przewidywane osiągnięcia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych: | Pomoce dydaktyczne: |
1. Kalendarz – ustalenie daty, dnia tygodnia; doskonalenie znajomości nazw dni tygodnia, miesięcy i kolejności ich występowania
2. Zabawy ruchowe przy muzyce i poznanych piosenkach; gimnastyka. 3. „Żegnamy przyjaciół!” – rozmowa na temat przygotowań do wakacji na podstawie doświadczeń dzieci, karta pracy- ćiwczenia str 52 i opowiadania o naszych bohaterach – Walizka. Kształtowanie umiejętności uważnego słuchania opowiadania i wypowiadania się na jego temat. 4. Zabawa dydaktyczna „Ile to kroków?” -doskonalenie liczenia i przeliczania. 5.” Policzanki” 6. Doskonalenie umiejętności grafomotorycznych. |
- z pomocą określa datę i wskazuje ją w kalendarzu; na miarę swoich możliwości zna nazwy dni tygodnia, miesięcy i kolejność ich występowania
- śpiewa piosenki, inscenizuje słowa ruchem; naśladuje ruchy drugiej osoby, reaguje na polecenia - skupia uwagę na czytanym tekście, odpowiada na pytania z nim związane, buduje wypowiedź na jego temat - wykonuje zadanie w ćwiczeniach zgodnie z poleceniem - liczy, przelicza, stosuje liczebniki porządkowe w na miarę swoich możliwości - wykonuje zadania zgodnie z poleceniem i zakresie dostępnym sobie - rysuje, koloruje nie wychodząc za linie, poprawnie trzyma pisak |
- z pomocą określa datę i wskazuje ją w kalendarzu; na miarę swoich możliwości zna nazwy dni tygodnia, miesięcy i kolejność ich występowania
- próbuje śpiewać piosenki, inscenizuje słowa ruchem; naśladuje ruchy drugiej osoby, reaguje na polecenia (w miarę możliwości dziecka) - słucha czytanego tekstu, próbuje odpowiadać na pytania z nim związane (w miarę możliwości werbalnych) - wykonuje zadanie w ćwiczeniach zgodnie z poleceniem (z pomocą) - liczy, przelicza, stosuje liczebniki porządkowe ( w miarę swoich możliwości psychofizycznych) - wykonuje zadania zgodnie z poleceniem (w miarę możliwości) - rysuje, stara sie nie wychodzić za linie, poprawnie trzyma pisak |
- kalendarz - nagrania – e-mail - tekst opowiadania , pytania pomocnicze –e-mail; KP2.52 - opis zabawy – e-mail -„Policzanki”; karty pracy - karty pracy – e-mail |