Data: 14.04.2021r.
Temat: „ Jesteśmy autorami ”
Działania dzieci: |
Przewidywane osiągnięcia dzieci: | Przewidywane osiągnięcia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych: | Pomoce dydaktyczne |
1. . Jak powstaje książka? film edukacyjny o powstawaniu książki. 2. Określanie rodzaju książki – dzieci wybierają kilka książek, które mają w domu, zapoznają się również z przykładami rodzajów książek na planszach ( plansza nr 1,3,6,7). Zadaniem każdego jest opisanie tego, co widzą na okładce, w środku. Próba określenia o czym jest książka np. kucharska, album przyrodniczy, książka dla dzieci . Dzieci wypowiadają się, które książki lubią najbardziej 3. Zabawa ruchowa-Wyprawa do dżungli .4.. Wykonanie kart pracy ( dzieci pięcioletnie ćwiczenia 7b, dzieci czteroletnie zał 1). Zadaniem dzieci jest wykonanie projektu okładki własnej książki, opowiedzenie o czym ma być.
|
wymienia kolejne etapy powstawania książki ogląda film wykonuje ćwiczenia zgodnie z instrukcją wymienia rodzaje książek Wykonuje ćwiczenia gimnastyczne -rozwijanie sprawności fizycznej dzieci -wykonuje karte pracy wg. polecenia
|
próbuje wymienić kolejne etapy powstawania książki stara się wykonać ćwiczenia zgodnie z instrukcją
próbuje wymienić rodzaje książek - uczestniczy w zabawie ruchowej -stara się wykonywać ćwiczenia gimnastyczne z pomocą rodzica -wykonuje zadania zgodnie z instrukcją w miarę możliowści samodzielnie lub z pomocą rodzica |
Link do filmu:. . https://www.youtube.com/watch?v=jgcWVmLqKTk
-załącznik do zad.2 link do zabawy ruchowej:https://youtu.be/dG2xc1nmy5Q kart pracy z ćwiczeń 7b
|