Plan Pracy Dydaktycznej 02.04.2021( Piątek)
Dzień tygodnia |
Temat: Czym różni się pisanka od kraszanki |
Umiejętności dzieci 3, 4-letnich |
Przewidywane osiągnięcia dzieci: |
Środki dydaktyczne |
|
Piątek 02.04.2021r |
1.Światowy Dzień Świadomości Autyzmu 2 kwietnia to Światowy Dzień Autyzmu. W tym dniu symbolem solidarności z osobami z autyzmem jest kolor niebieski obecny w naszym ubiorze. Zapraszamy wszystkich członków rodziny do włączenia się w akcje społeczną . 2. 3.,,Pisanki wielkanocne” – ćwiczenia w klasyfikacji i liczeniu. 4. Kraszanki- pisanki” –Ozdabianie jajka z Wyprawki nr.40. 5. ,,Pisanki” – kodowanie”
|
- zapoznanie z zaburzeniem spektrum Autyzmu- -podnoszenie społecznej świadomości na temat Autyzm -doskonalenie spostrzegawczości -kształtowanie umiejętności przeliczania - doskonalenie umiejętności manualnych - rozwijanie wyobraźni -Kształtowanie umiejętności przeliczania |
- obejrzenie filmu -odrysowanie dłoni i pomalowanie jej na kolor niebieski -dziecko ćwiczy spostrzegawczość wzrokową, liczy elementy w dostępnym zakresie ( w zależności od możliwości dziecka), podejmuje próby układania w szeregu powtarzających się elementów (rytmy)- ozdabia według własnego pomysłu -układa pisanki według koloru i wielkości, przelicza elementy w zakresie 5 |
Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=5n93mDQ8080&t=184s Instrukcja zrobienia pracy z okazji Światowego Dnia Świadomości Autyzmu wysłana na komunikator Messenger. Karta pracy „ Pisanki wielkanocne” Karta pracy nr. 40 dla 4 latków· Kredki, kartka papieru
Karta pracy, 5 pisanek papierowych małych, 5 średnich, 5 dużych w kolorach żółty, pomarańczowy, zielony, niebieski, czerwony
|
|