Data: 04.06.2020r.
Temat: O czym marzysz ?
Działania dzieci: | Przewidywane osiągnięcia dzieci: | Przewidywane osiagnięcia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych: | Pomoce dydaktyczne: |
1. Kalendarz – ustalenie daty i wskazanie jej w kalendarzu; ustalenie dnia tygodnia; utrwalenie dni tygodnia, dalsza nauka nazw miesięcy i kolejności ich występowania, określenie pogody i dobór odpowiednich ikon pogodowych
2. Zabawa przy piosence „Wesoło gra lokomotywa, „Jedzie pociąg"– nauka śpiewu rozwijanie pamięci słuchowo-ruchowej 3„O czym marzysz?” – rozmowa na temat marzeń dzieci. Kształtowanie umiejętności wypowiedzi o marzeniach i uważnego słuchania tego, co mówią inni. 5. „Moje marzenie” – rysowanie świecą i malowanie. Rozwijanie zdolności plastycznych. Wypowiedzi na temat pracy 6. Jestem podróżnikiem – zapoznanie ze słowami piosenki i inscenizacją do niej. Rozwijanie ekspresji ruchowej 7. Policzanki, karty pracy – na miarę możliwości dziecka; 8. Ćwiczenia grafomotoryczne |
- z pomocą wskazuje datę na kalendarzu, wie jaki jest dzień tygodnia; zna miesiące i kolejność ich występowania na miarę swoich możliwości; -określa pogodę, dobiera odpowiednie ikony pogodowe
-śpiewa piosenki na miarę swoich możliwości, uczestniczy w zabawie - skupia uwagę na wypowiedziach innych, wypowiada się na temat swoich marzeń - wykonuje pracę zgodnie z poleceniem, tematem, tworzy wypowiedź na temat swojej pracy
- inscenizuje słowa ruchem - zna cyfry, przelicza, liczy, stosuje liczebniki porządkowe w dostępnym mu zakresie |
- z pomocą wskazuje datę na kalendarzu, wie jaki jest dzień tygodnia; zna miesiące i kolejność ich występowania na miarę swoich możliwości; -określa pogodę, dobiera odpowiednie ikony pogodowe
-próbuje śpiewać piosenki (na miarę możliwości werbalnych) uczestniczy w zabawie - skupia uwagę na wypowiedziach innych, wypowiada się na temat swoich marzeń(w miarę możliwości werbalnych) - wykonuje pracę zgodnie z poleceniem, tematem, stara się opowiedzieć o swjej pracy(w miarę możliwości)
- inscenizuje słowa ruchem - zna cyfry, przelicza, liczy, stosuje liczebniki porządkowe w dostępnym mu zakresie (w miarę możliwości psychofizycznych) |
- kalendarz
- ikony pogodowe - wypisane na kartonikach nazwy miesięcy, dni tygodnia - nagrania -e-mail - świeca, farby, pędzelek, papier - tekst i opis układu ruchowego –e-mail - Policzanki, karty pracy - kolorowanki kart pracy- e-mail |