26.06- plan pracy

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Data: 26.06.2020r. 

Temat: Będę o Was pamiętać! 

 Działania dzieci:  Przewidywane osiągnięcia dzieci:   Przewidywane osiągnięcia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych:   Pomoce dydaktyczne:  
 1. Kalendarz – ustalenie daty i odszukanie jej w kalendarzu; doskonalenie nazw dni tygodnia, miesięcy i kolejności  ich występowania

2. Zabawy ruchowe przy piosence – „Jadę pociągiem prawdziwym”, „Ptak Nijaki”, „Wesoło gra lokomotywa”

3. „Będę o was pamiętać!” – rozmowa na temat powodów wysyłania listów i kartek pocztowych na podstawie doświadczeń dzieci i opowiadania Letnie opowieści – listy i pocztówki. Doskonalenie umiejętności odpowiadania na pytania do treści usłyszanego opowiadania.

5. „Wakacyjna pocztówka” – praca wypychanką nr 56. Zapoznanie dzieci z funkcją pocztówek i zachęcenie do wysyłania kartek z wakacji do przedszkola.

6. TO BYŁ FAJNY ROK – prezentacja -obejrzenie prezentacji; wypowiedzi na tematy z nią związane. 

7. „Jedziemy na wakacje” Cz. Janczarski – nauka wiersza na pamięć – ćwiczenie pamięci.

8.. Kolorowanka – WAKACJE.
 - z pomocą ustala dzisiejszą datę i odnajduje ją w kalendarzu; na miarę swoich możliwości zna nazwy dni tygodnia, miesięcy i zna kolejność ich występowania

- śpiewa piosenki z repertuaru dziecięcego, słowa inscenizuje ruchem

- z uwaga słucha czytanego tekstu i odpowiada na pytania z nim związane, buduje wypowiedzi na dany temat

- zna funkcję pocztówki; zna swój adres

- skupia uwagę na oglądanej prezentacji, wypowiada się na tematy z nią związane

- recytuje wiersz

- rysuje, wypełnia kontury kolorem
 - z pomocą ustala dzisiejszą datę i odnajduje ją w kalendarzu; na miarę swoich możliwości zna nazwy dni tygodnia, miesięcy i zna kolejność ich występowania(w miarę możliwości psychofizycznych) 

- próbuje śpiewać piosenki z repertuaru dziecięcego, stara się słowa inscenizować ruchem (w miarę możliwości dziecka) 

-  słucha czytanego tekstu i odpowiada na pytania z nim związane, buduje wypowiedzi na dany temat

- zna funkcję pocztówki; zna swój adres

- skupia uwagę na oglądanej prezentacji, wypowiada się na tematy z nią związane (w miarę możliwości werbalnych)

- próbuje recytować wiersz (w miarę możliwości werbalnych) 

- rysuje, wypełnia kontury kolorem
 - kalendarz
 
 
 
-nagrania – e-mail
 
 
 
 
-wypychanka nr56
 
 
 
- prezentacja- e-mail
 
- tekst wiersza – e-mail
- kolorowanka – e-mail
 

Contact Information

Address

11-400 Kętrzyn

ul.Wierzbowa 2

Telefon
+48 545 99 98
Email

sekretariat@smerfowa-kraina.ketrzyn.pl

rodo 

Adresy email: Inspektora Ochrony Danych Osobowych

Miejski Żłobek Nr. 2 -- iod-zlobek2@smerfowa-kraina.ketrzyn.pl    

Miejskie Przedszkole Integracyjne "Smerfowa Kraina 

      -- iod@smerfowa-kraina.ketrzyn.pl