Data: 26.06.2020r.
Temat: Będę o Was pamiętać!
Działania dzieci: | Przewidywane osiągnięcia dzieci: | Przewidywane osiągnięcia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych: | Pomoce dydaktyczne: |
1. Kalendarz – ustalenie daty i odszukanie jej w kalendarzu; doskonalenie nazw dni tygodnia, miesięcy i kolejności ich występowania
2. Zabawy ruchowe przy piosence – „Jadę pociągiem prawdziwym”, „Ptak Nijaki”, „Wesoło gra lokomotywa” 3. „Będę o was pamiętać!” – rozmowa na temat powodów wysyłania listów i kartek pocztowych na podstawie doświadczeń dzieci i opowiadania Letnie opowieści – listy i pocztówki. Doskonalenie umiejętności odpowiadania na pytania do treści usłyszanego opowiadania. 5. „Wakacyjna pocztówka” – praca wypychanką nr 56. Zapoznanie dzieci z funkcją pocztówek i zachęcenie do wysyłania kartek z wakacji do przedszkola. 6. TO BYŁ FAJNY ROK – prezentacja -obejrzenie prezentacji; wypowiedzi na tematy z nią związane. 7. „Jedziemy na wakacje” Cz. Janczarski – nauka wiersza na pamięć – ćwiczenie pamięci. 8.. Kolorowanka – WAKACJE. |
- z pomocą ustala dzisiejszą datę i odnajduje ją w kalendarzu; na miarę swoich możliwości zna nazwy dni tygodnia, miesięcy i zna kolejność ich występowania
- śpiewa piosenki z repertuaru dziecięcego, słowa inscenizuje ruchem - z uwaga słucha czytanego tekstu i odpowiada na pytania z nim związane, buduje wypowiedzi na dany temat - zna funkcję pocztówki; zna swój adres - skupia uwagę na oglądanej prezentacji, wypowiada się na tematy z nią związane - recytuje wiersz - rysuje, wypełnia kontury kolorem |
- z pomocą ustala dzisiejszą datę i odnajduje ją w kalendarzu; na miarę swoich możliwości zna nazwy dni tygodnia, miesięcy i zna kolejność ich występowania(w miarę możliwości psychofizycznych)
- próbuje śpiewać piosenki z repertuaru dziecięcego, stara się słowa inscenizować ruchem (w miarę możliwości dziecka) - słucha czytanego tekstu i odpowiada na pytania z nim związane, buduje wypowiedzi na dany temat - zna funkcję pocztówki; zna swój adres - skupia uwagę na oglądanej prezentacji, wypowiada się na tematy z nią związane (w miarę możliwości werbalnych) - próbuje recytować wiersz (w miarę możliwości werbalnych) - rysuje, wypełnia kontury kolorem |
- kalendarz
-nagrania – e-mail
-wypychanka nr56
- prezentacja- e-mail
- tekst wiersza – e-mail
- kolorowanka – e-mail
|