×

Błąd

[SIGPLUS_EXCEPTION_SOURCE] Image source is expected to be a full URL or a path relative to the image base folder specified in the back-end but wydarzenia/2020-2021/Przedszkole/Wazniaki/03-11-logopeda/ is neither a URL nor a relative path to an existing file or folder.

[SIGPLUS_EXCEPTION_SOURCE] Image source is expected to be a full URL or a path relative to the image base folder specified in the back-end but wydarzenia/2020-2021/Przedszkole/Wazniaki/02-27-dino/ is neither a URL nor a relative path to an existing file or folder.

wazniak

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Data: 07.04.2021r. 

Temat: . Jak powstaje chleb.

Działania dzieci: 

 Przewidywane osiągnięcia dzieci:   Przewidywane osiągnięcia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych: Pomoce dydaktyczne:  

 1.Poranna gimnastyka.

2. Zabawa integracyjna z piosenką  „ Mało nas do pieczeń chleba”

2.:"Jak powstaje chleb”

3. Doskonalenie zdolności grafomotorycznych, budowanie wypowiedzi. Wykonywanie kart pracy w ćwiczeniach.

- wykonuje ćwiczenia gimnastyczne

-doskonalenie umiejętności szybkiej reakcji na sygnał, słowny i dźwiękowy 

- wykonuje zadania zgodnie z instrukcją

 - stara się wykonywać ćwiczenia gimnastyczne 

- uczestniczy w zabawie ruchowej

- wykonuje zadania zgodnie z instrukcją w miarę możliowści samodzielnie lub z pomocą rodzica

  - link: https://youtu.be/j4EiXelSTkI

-Link do piosenki: https://youtu.be/YC-pDKWLRKw

Link do filmu jak powstaje chleb: https://youtu.be/kWq3VMWJ9MA:

 

- ćwiczenia "Plan zabaw."KP3.38

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Data: 06.04.2021r. 

Temat: Na polu. 

Działania dzieci: 

 Przewidywane osiągnięcia dzieci:   Przewidywane osiągnięcia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych: Pomoce dydaktyczne:  

 1.Poranna gimnastyka.

2.„Wieś i miasto” – szukanie różnic i podobieństw na bazie zdjęć dostępnych w Internecie

3. Doskonalenie zdolności grafomotorycznych, budowanie wypowiedzi. Wykonywanie kart pracy w ćwiczeniach.

- wykonuje ćwiczenia gimnastyczne 

- zna  różnice między miastem a wsi

- wykonuje zadania zgodnie z instrukcją

 - stara się wykonywać ćwiczenia gimnastyczne 

- zauważa różnice między miastem a wsią

- wykonuje zadania zgodnie z instrukcją w miarę możliowści samodzielnie lub z pomocą rodzica

  - link: https://www.youtube.com/watch?v=b1kyvvbXyVA&t=37s

- www.google.pl

- ćwiczenia "Plan zabaw." str. 37 a,b

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Drodzy rodzice w dniach 06.04.2021r. do 09.04.2021r. zapraszamy dzieci grupy „WAŻNIAKI” do realizacji bloku tematycznego „ Praca u rolnika”.

Z pomocą rodziców, dzieci będą mogły:

- zapoznać się z zasadami bezpieczeństwa podczas pobytu na wsi;

- zrozumieć, że należy być odpowiedzialnymi za zwierzęta,

- budować wiedzę na temat cyklu rozwoju roślin,

- rozwijać umiejętności wnikliwej obserwacji przyrody;

- rozwijać umiejętności tworzenia i przeliczania zbiorów;

- zapoznać się z etapami powstawania chleba;

- kształtować świadomość cykliczności w przyrodzie – pory roku;

- zaznajomić się z różnymi rodzajami prac w gospodarstwie w odniesieniu do pory roku.

Podjęte tematy i treści będą zgodne z podstawą programową wychowania przedszkolnego.

Materiały potrzebne do realizacji bloku tematycznego udostępniane będą każdego dnia na stronie internetowej przedszkola w zakładce grupy „WAŻNIAKI” oraz na e-mailu grupowym rodziców Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Data: 02.04.2021r. 

Temat:Wielkanocne zwyczaje. 

 Działania dzieci: 

 Przewidywane osiągnięcia dzieci:   Przewidywane osiągnięcia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych: Pomoce dydaktyczne:  

 1.Piosenka z przeliczaniem do 10 i tańcem w języku angielskim- dzieci wykonują instrukcje z piosenki.

2.Dzieci poznają tradycje wielkanocne, które występują w różnych krajach ( zał nr 1)

3. Praca w ćwiczeniach str. 36- doskonalnie zdolności grafomotorycznych

4. Dodatkowe zadania związane ze świętami dlachętnych

2 kwietnia to Światowy Dzień Autyzmu. W tym dniu symbolem solidarności z osobami z autyzmem jest kolor niebieski obecny w naszym ubiorze. Zapraszamy wszystkich członków rodziny do włączenia się w akcje społeczną .
W podanym linku dostępne materiały na temat autyzmu

https://jim.org/polskananiebiesko/

 - tańczy wg instrukcji 

- poznaje tradycje świąt na świecie 

- kreśli po śladzie

dziecko wie, że wśród nas są osoby, dzieci potrzebujące wsparcia

 - tańczy wg instrukcji 

 - poznaje tradycje świąt na świecie 

- kreśli po śladzie 

  - link: https://www.youtube.com/watch?v=Tyyh8rhwKQ8

- załącznik n1- plik pdf

 - ćwiczenia "Plan zabaw" 

 - zadania dla chętnych - e-mail grupowy rodziców 

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Data: 01.04.2021r. 

Temat:Świąteczny stół. 

 Działania dzieci: 

 Przewidywane osiągnięcia dzieci:   Przewidywane osiągnięcia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych: Pomoce dydaktyczne:  

 1. Muzyczna gimnastyka. 

2."Stół wielkanocny” – opisywanie zdjęć stołów nakrytych na różne okoliczności, poszerzanie słownika, podawanie nazw potraw widocznych na wielkanocnym stole, czytanie globalne.

3. Praca z wierszem Ewy Skarżyńskiej Wielkanocny stół. Praca w ćwiczeniach str.36a – doskonalenie zdolności grafomotorycznych, percepcji wzrokowej, koordynacji wzrokowo-ruchowej, odwzorowywanie, czytanie globalne.

 - wykonuje ćwiczenia gimnastyczne przy muzyce

- opisuje zdjęcia stołów nakrytych na różne okoliczności,

-uważnie słucha wiersza 

-   nazywa potrawy z wielkanocnego stołu,

-   czyta globalnie,

 - wykonuje ćwiczenia gimnastyczne przy muzyce

 -probuje opisywać zdjęcia stołów nakrytych na różne okoliczności(w zależności od możliwości werbalnych)

- słucha wiersza 

-   próbuje nazywać potrawy z wielkanocnego stołu (w zależności od możliwości werbalnych) 

-   stara się czytać globalnie lub wskazuje poznane litery (w zależności od możliwości werbalnych)

  - link: https://www.youtube.com/watch?v=cGOK6AcTLZE

- ilustracje stołów na różne okoliczności- e-mail grupowy rodziców 

 - treść wiersza- e-mail grupowy rodziców 

- ćwiczenia "Plac zabaw" 

- napisy do globalnego czytania- e-mail rodziców 

 
Załączniki:
Pobierz plik (01.04.2021.docx)01.04.2021.docx[ ]670 kB
Pobierz plik (FB_IMG_1586350883814.jpg)Pokoloruj według kodu.[ ]95 kB

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Data: 31.03.2021r. 

Temat: Co się kryje w święcące? 

 Działania dzieci: 

 Przewidywane osiągnięcia dzieci:   Przewidywane osiągnięcia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych: Pomoce dydaktyczne:  

 1. Muzyczna gimnastyka. 

2..Omówienie tradycji obchodzenia Wielkiej Soboty –  pogadanka.   „Co włożysz do koszyczka?” –  selekcja materiału, poszerzanie słownika, doskonalenie analizy słuchowej, zapoznanie z symboliką potraw w święconce.  

3.Praca z KP3.35 –  doskonalenie sprawności manualnej, ćwiczenie logicznego myślenia, cechy wielkościowe.

4. Praca plastyczna- koszyczek. 

 - wykonuje ćwiczenia gimnastyczne przy muzyce

-omawia wspólnie z rodzicem, co powinno znaleźć się w świątecznym koszyczku,

-   dokonuje analizy i syntezy słuchowej,

-  słucha co symbolizują potrawy w święconce,

- samodzielnie rusuje elementy święconki 

 - wykonuje ćwiczenia gimnastyczne przy muzyce

- próbuje omówić wspólnie z rodzicem, co powinno znaleźć się w świątecznym koszyczku,

- słucha co symbolizują potrawy w święconce,

- stara się samodzielnie lub z pomocą rysować elementy święconki

  - link: https://www.youtube.com/watch?v=cGOK6AcTLZE

- treść wiadomości- e-mail grupowy rodziców; 

- ilustracja koszyka i elementy koszyczka- e-mail grupowy rodziców;

- ćwiczenia "Plac zabaw" 

 - kolorowanka koszyczek- e-mail grupowy rodziców

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Data: 30.03.2021r. 

Temat:Ale jaja. 

 Działania dzieci: 

 Przewidywane osiągnięcia dzieci:   Przewidywane osiągnięcia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych: Pomoce dydaktyczne:  

 1. Muzyczna gimnastyka. 

2.„Wielkanocne jajka” –  porównywanie różnego rodzaju jajek dekoracyjnych -    kraszanek, pisanek, wydmuszek.

   

3.„Powiedzenia i przysłowia” – wyjaśnienie dzieciom powiedzeń i przysłów związanych z jajkami.   Praca w ćwiczeniach str.34b –  ćwiczenia percepcji wzrokowej i słuchowej, doskonalenie zdolności grafomotorycznych.

4. Praca plastyczna- jajko. 

 - wykonuje ćwiczenia gimnastyczne przy muzyce

- wymienia podobieństwa i różnice pomiędzy kraszankami, wydmuszkami, pisankami itd.,

- uważnie słucha wyjaśnień o przysłowiach

- wykonuje ćwiczenia wg polecenia, doskonali motorykę małą

- wypełnia kontury jajka dowolnym materiałem 

 - wykonuje ćwiczenia gimnastyczne przy muzyce

-  stara się wymieniać podobieństwa i różnice pomiędzy kraszankami, wydmuszkami, pisankami itd.,(w miarę możliwości werbalnych dziecka)

- stara się słuchać wyjaśnień o przysłowiach

 - wykonuje ćwiczenia wg polecenia, doskonali motorykę małą

-wypełnia kontury jajka dowolnym materiałem (w zależności od możliwości dziecka) 

  - link: https://www.youtube.com/watch?v=cGOK6AcTLZE

 - ilustracje jajek dekoracyjnych - e-mail grupowy rodziców
- przysłowia i powiedzenia- e-mail grupowy rodziców
- ćwiczenia "Plac zabaw"
- kolorowanka- jajko- e-mail  grupowy rodziców 

Contact Information

Address

11-400 Kętrzyn

ul.Wierzbowa 2

Telefon
+48 545 99 98
Email

sekretariat@smerfowa-kraina.ketrzyn.pl

rodo 

Adresy email: Inspektora Ochrony Danych Osobowych

Miejski Żłobek Nr. 2 -- iod-zlobek2@smerfowa-kraina.ketrzyn.pl    

Miejskie Przedszkole Integracyjne "Smerfowa Kraina 

      -- iod@smerfowa-kraina.ketrzyn.pl